10 دليل خيانت زنان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
10 دليل خيانت زنان
نوشته شده در پنج شنبه 25 / 12 / 1390
بازدید : 149
نویسنده : محمدرضا علی اکبری

خیانت زیان آورترین عمل در یک ارتباط است که نه تنها منجر به صدمات غیر قابل جبران به طرفین می شود، بلکه اعتماد و اطمینان کسی که مورد خیانت قرار گرفته شده را نیز نسبت به افراد دیگر  از بین خواهد برد. معمولا نارضایتی  از مسائل گوناگون در یک رابطه باعث خیانت می شود ولی در کل هیچ عذری برای این عمل نکوهیده پذیرفته نیست و باید از آن دروی نمود.

 

 خوشبختانه در جامعه ما بدلیل فرهنگ و آداب و رسوم غنی و اصیل ایرانی، تعداد زنانی که به شوهران خود خیانت می کنند بسیار اندک است. در زیر برخی از دلایل خیانت زنان را می خوانید.

 

 

 دلیل شماره 10

 فساد اخلاقی

 

 فساد اخلاقی و عدم داشتن پاکدامنی برخی از زنان باعث میشود  این عمل ناپسند انجام گیرد.

 

دلیل شماره 9

 خیانت شوهر

 

 اگرچه همه زنان برای انتقام جویی از همسرشان به آنها خیانت نمیکنند، ولی اکثرا"  احساس می کنند حال که مورد خیانت قرار گرفته اند آنها نیز مجاز به مقابله به مثل می باشند. برخی تصور می کنند باید طعم تلخ دارویی که به آنها خورانده شده را به شوهراشان بخورانند تا متوجه اشتباه خود  و آنچه که برسر همسرشان آمده بشوند.

 

دلیل شماره 8

 ابراز علاقه بیشتر توسط دیگری

 

 اگر فیلم "بی وفا" را دیده باشید متوجه خواهید شد که زنان معمولا وقتی مورد وسوسه و اغوای شخص دیگری قرار میگیرند ممکن است دچار انحراف شوند. شاید او پشیمان شود و دوباره برگردد اما به چه قیمتی؟ آیا ارزش آن  را دارد؟

 

 دلیل شماره 7

 تغییرات شدید شخصیتی و رفتاری شوهر

 

او دیگر مانند گذشته مهربان و با محبت نیست، زود عصبانی می شود، به هر دلیل نزاع براه می اندازد، کمتر صحبت می کند، بهانه جویی می کند، ایراد می گیرد، به ظاهرش اهمیت نمیدهد، به همسرش اهمیت نمیدهد، دیگر از حرفهای عاشقانه اش خبری نیست و همه چیز به یکباره تغییر کرده است.

 

دلیل شماره 6

 دیدگاه اشتباه

 

برخی مردان متاسفانه به همسر خود فقط بعنوان یک "شریک جنسی" نگاه می کنند و از ارزشهای دیگر زندگی مطلع نیستند که این امر موجب میشود به امور دیگر نپرداخته و مسیر اصلی زندگی را منحرف می سازند و درنتیجه سرشکستگی و پوچگرایی را برای همسر خود به ارمغان خواهندآورد که این نیز فکر "نادرست" خیانت را در او برای جبران کمبودهای زندگیش و بدست آوردن آنچه که شوهرش ازاو دریغ نموده، تقویت خواهد کرد.

 

 دلیل شماره 5

 عدم توجه و بی اهمیتی  توسط شوهر

 

تنها چیزی که می توان با اطمینان کامل بیان کرد این است که همه زنان تشنه و عاشق تعریف و تمجید توسط شوهرشان هستند بخصوص هنگامیکه تغییری در آنها بوجود  آید. اگر او موهای بلند و بلوند خود را کوتاه و تیره نمود و توسط شوهرش مورد توجه و تعریف قرار نگرفت باید انتظار داشت فرد دیگری زحمت اینکار را بکشد!!!

 

 دلیل شماره 4

 مورد غفلت واقع شدن

 

او احساس می کند کسی که دوست داشت تمام اوقات خود را با او بگذراند اکنون بیشتر وقتش را در محل کار  و با همکاران و دوستان خود صرف میکند، احساس تنهایی می کند چراکه هرگاه همسر خود را  می طلبد با پاسخ منفی مواجه می شود، بخاطر آنچه که انجام داده مورد تحسین قرار نمیگیرد، احساس کمبود مینماید  چون شوهرش حداقل انتظاراتش را برآورده نمی کند.

 

 

دلیل شماره 3

 پول  و وضعیت اقتصادی

 

با کمال تاسف برخی از زنان بدلیل اینکه شوهر آنها دارای وضعیت مالی خوبی نیست و به مقدار کافی به آنها پول پرداخت نمی کند فقط و فقط بخاطر پول ( و نه عشق ) و برآورده شدن نیازهای مادی خود سمت دیگری کشیده می شوند که این بسیار جلوه زشت و نا پسند دارد چرا که با کمی همدلی و تلاش می توان براحتی به خواسته ای معقول مادی زندگی دست یافت.

 

دلیل شماره 2

 ارضا نشدن جنسی

 

مشکل برطرف نشدن نیاز جنسی هم از جمله مواردی است که گاهی توسل به پدیده نکوهیده خیانت را در برخی زنان موجب می شود. امروزه با پیشرفت علم پزشکی بسیاری از مشکلات و کمبودهای جنسی چه در مردان و چه در زنان براحتی قابل درمان می باشد.

 

 دلیل شماره 1

 ماجرا جویی و حسادت

 

به نظر می رسد پست ترین دلیل برای انجام خیانت حس ماجرا جویی و برانگیخه شدن احساسات بر اثر حسادت نسبت به شوهران زنان دیگر میباشد. این نوع  انگیزه ها معمولا در زنانی که به نوعی دارای مشکلات و کمبودهای روانی در زندگی می باشند دیده شده و خوشبختانه دارای تعدد بسیار اندک است.

 

نتیجه: خیانت به هر صورتی که باشد و به هر دلیلی که انجام گرفته باشد ناپسند و منفور است و تنها یک نتیجه در بر خواهد داشت: شرمندگی

روانشناسی - ازدواج و خانواده - 10 دليل خيانت زنان




:: موضوعات مرتبط: 10 دليل خيانت زنان , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: